Welcome

Ucapan Khas


widgeo.net

JOM IKUT

JOM DAFTAR

Sabtu, 31 Ogos 2013

Cheritera Merdeka Saya



 Assalammualaikum semua.Hye macam mana sambutan merdeka korang semalam,mesti bestkan semalam dapat sambut merdeka beramai-ramai,ada yang sambut dengan keluarga,kawan-kawan,sahabat-sahabat,ada jugak sambut sengan orang yang tersayang,betul tak??? Walau dengan siapa pun kita sambut Malaysia dah pun merdeka selama 56 tahun daripada penjajah,kita hidup aman damai dengan pelbagai masyarakat majmuk seperti kaum Melayu,India dan juga Cina.Saya nak tanya korang semalam korang sambut merdeka kat mana???Saya sambut di Sungai Petani,Kedah je.walaupun tiada sebarang sambutan yang dibuat kami semua warga Sungai Petani dihidangkan dengan pameran kereta beraudio atau istilah lain "CAR AUDIOSHOW".Saya bersama kakak angkat saya bersama team-team audio beliau yang dianggarkan dalam 40 buah kereta telah membuat persembahan di hadapan Komplek SP Plaza,Dataran Zero,Sungai Petani,Kedah.Sambutan semalam juga disambut sekali dengan majlis sambutan hari raya dan majlis hari jadi team audio.Disini saya ingin kongsikan gambar-gambar sebahagian daripada kereta yang membuat persembahan semalam..