Welcome

Ucapan Khas


widgeo.net

JOM IKUT

JOM DAFTAR

Khamis, 27 Jun 2013

90 Fakta Tentang Lelaki Yang Perempuan Perlu Tahu

1- Lelaki tidak mencari perempuan yang cun. Tapi mereka lebih suka perempuan yang kemas dan rapi.

2-Lelaki benci tengok lelaki lain mengurat.

3-Lelaki boleh suka seseorang awek dan kemudian lupa kat awek tu dalam masa 1 minit.

4-Bila lelaki kata dia tak faham, maksudnya anda tidak berfikiran seperti dia.

5-Apa kau sedang buat? "Atau" Kau sudah makan? "Adalah soalan pertama yang biasa seorang lelaki tanya dalam telefon untuk menghilangkan gagap.

6- Lelaki boleh mengurat sepanjang hari tetapi sebelum mereka pergi tidur, mereka sentiasa akan memikirkan tentang gadis yang mereka benar-benar sayangi.

7-Apabila seorang lelaki benar-benar suka kat anda, dia akan mengabaikan semua ciri-ciri yang buruk anda.

8-Lelaki suka gila dengan senyuman seorang gadis.

9-Lelaki akan berbuat apa saja hanya untuk mendapatkan perhatian gadis.

10-Lelaki benci bila anda bercakap tentang ex-bf anda.

11-Apabila lelaki mahu bertemu dengan ibu bapa anda. Biarkan mereka. ...Tak akan berani punya :)

12-Banyak yang lelaki ingin bagitahu anda tapi tak dapat.

13-Lelaki menangis!!

14-Jangan cuba mencetuskan nafsu lelaki. Percayalah.

15-Lelaki jarang berangan dan berharap terlalu banyak.

16-Lelaki biasanya berusaha keras untuk mendapatkan gadis yang telah reject mereka, sukar bagi mereka untuk menerima kekalahan mereka.

17-Apabila anda menyentuh hati seorang lelaki, tiada patah balik lagi.

18-Memberikan seorang lelaki ayat gantung,akan menjadikan mereka membuat kesimpulan yang jauh dari apa yang anda fikir.

19-Lelaki suka bila perempuan menyentuh tangan mereka.

20-Lelaki biasanya tergagap-gagap apabila mereka bercakap dengan seorang gadis mereka sangat suka.

21-Lelaki tidak suka dengan gadis yang overreacting.

22-Lelaki lebih sayang anda daripada anda menyayangi mereka HANYA JIKA mereka serius dalam perhubungan.

23-Jika seorang lelaki mengatakan anda cantik, dia suka kat anda.

24-Anda boleh sentuh mereka tapi BUKAN rambut mereka!

25-Lelaki mendapatkan nasihat bukan dari lelaki tetapi dari perempuan.

26-Anda boleh mengatakan bahawa seorang lelaki itu baik jika anda melihat dia mengerjakan solat kadang-kadang.

27-Jika seorang lelaki tiba-tiba ajak anda keluar, tanya dia mengapa.(mesti tergagap2 dia nk jawap jika dia 1st date)

28-Seorang lelaki benar-benar sakit hati atau dalam kesakitan apabila dia menangis di hadapan anda!

29-Lelaki belajar dari pengalaman bukan dari buku-buku romantik macam yang perempuan buat.

30-Jika seorang lelaki sanggup melepaskan anda, dia benar-benar mencintai anda.(fakta nie betul)

31-Berhati-hati! Lelaki boleh membuat menaburkan gosip ke separuh daripada muka bumi lebih cepat daripada perempuan.

32-Kelemahan lelaki ialah di 'atas' lutut.

33-Lelaki sangat terbuka tentang diri mereka.

34-Lelaki tidak peduli tentang bagaimana berkilatnya kasut mereka.

35-Apabila masalah timbul, seorang lelaki biasanya relax jer tetapi sudah memikirkan jalan keluar.

36-Seorang lelaki yang menjaga rupa paras tidak pandai membaiki apa-apa benda.

37-Apabila seorang lelaki kata dia tidak boleh tidur jika dia tidak mendengar suara anda walaupun hanya untuk satu malam, jangan percaya! Dia juga memberitahu kata benda yang sama kat perempuan lain.

38-Lelaki lebih senang hati apabila seorang gadis bersumpah.

39-Kebanyakan lelaki benci gay!

40-Gadis-gadis yang mandi dalam minyak wangi akan lebih menangkis daripada menarik lelaki.

41-Lelaki sayang ibu mereka.

42-Seorang lelaki mempunyai lebih banyak masalah daripada apa yang anda boleh lihat.

43-Lelaki lebih suka bercakap berbanding perempuan terutamanya apabila topik tentang perempuan.

44-Apabila seorang gadis mengatakan "tidak", seorang lelaki mendengar sebagai "cuba lagi".

45-Lelaki tidak dapat menerima kenyataan "Diamlah" dengan begitu baik.

46-Anda perlu memberitahu lelaki apa yang anda benar-benar mahu hingga dia benar-benar jelas.

47-Lelaki akan sanggup mengorbankan wang untuk makan tengahari hanya untuk mendapatkan beberapa bunga ros.

48-Lelaki mudah mengalah pada tanda pertama rejection.

49-Ia baik untuk menguji seorang lelaki terlebih dahulu sebelum anda mempercayainya. Tetapi jangan biarkan dia menunggu lama.

50-Jangan berat sebelah. Cuba mengasihi seorang lelaki dengan adil dan anda akan terkejut dengan kesetiaan mereka.(betul sangat nie)

51-Lelaki sering memikirkan gadis yang suka kepadanya. Tetapi ini tidak bererti bahawa lelaki itu suka gadis itu.

52-Lelaki tidak benar-benar mempunyai keputusan muktamad.

53-Tiada lelaki tidak baik apabila dia sedang mengurat.

54-Mana-mana lelaki boleh mengendalikan masalah sendiri. Cuma dia terlalu degil untuk menanganinya.

55-Lelaki suka dengan gadis yang boleh memasak.

56-Lelaki akan membuang masa beliau terhadap permainan video dan bola sepak.

57-Lelaki sentiasa menganggap perempuan ni aneh dan mempunyai keputusan yang tidak dapat diramalkan tetapi mereka akan masih menyayangi mereka.

58-Lelaki tidak suka gadis-gadis yang boleh menumbuk lebih kuat daripada mereka.

59-Apabila seorang lelaki memandang ke arah anda, ianya samada dia kagum kat anda atau dia mengkritik anda.

60-Anda tidak akan dapat memahami melainkan jika anda mendengarnya dari seorang lelaki.

61-Lelaki suka pada perempuan yang seperti ibu-ibu mereka. Jangan main-main!

62-Lelaki serta-merta boleh tahu jika gadis itu suka kat dia tetapi tidak dapat memastikan melainkan jika gadis itu memberitahu dia.

63-Lelaki percaya bahawa tidak ada perkara yang seperti cinta pandang pertama, tetapi akan tetap guna ayat tentang cinta pandang pertama itu untuk memikat gadis.

64-Jika seorang lelaki mula bercakap serius, ia tentu sangat penting.

65-Apabila seorang lelaki menyukai anda, dia akan mengajak anda keluar.

66-Lelaki juga boleh mencederakan diri mereka dari segi fizikal.

67-Apabila seorang lelaki mengatakan dia tergila-gila kat gadis itu. Dia serius.

68-Apabila seorang lelaki menyuruh anda meninggalkannya seorang diri, dia sebenarnya berkata, "Tolong temani aku".

69-Perempuan adalah kelemahan lelaki.

70-Jika anda membuat lelaki itu menderita dalam perhubungan, ia akan menjadi sukar untuk dia melepaskan anda.

71-Ketinggian perempuan tidak penting untuk seorang lelaki tetapi berat badannya amat penting!

72-Lelaki lebih suka perempuan yang tahu guna otak daripada yang tahu guna badan.

73-Apabila masalah datang, lelaki lebih menyalahkan diri mereka berbanding perempuan.

74-Lelaki terlalu banyak berfikir.

75-Fantasi lelaki adalah tidak terhad.

76-Lelaki tidak dapat menyimpan rahsia yang diberitahu oleh perempuan.

77-Jika seorang lelaki memberitahu anda tentang masalah-
masalahnya, dia hanya perlu seseorang untuk mendengarnya. Anda tidak perlu memberi nasihat.

78-Lelaki akan hampir menyombong mengenai apa saja.

79-Kalau seorang lelaki berdiam diri, cuba la anda yang mulakan perbualan.

80-Apabila seorang lelaki berpura-pura bertenang, cuba periksa jika dia berpeluh. Anda akan tahu yang dia tu gementar.

81-Lelaki benci apabila pakaian mereka menjadi kotor. Walaupun cuma titik kecil.

82-Perbuatan biasa yang membuktikan bahawa lelaki itu suka kat anda ialah apabila dia akan bergurau dengan anda.

83-Apabila anda menangkap dia menipu kat kamu dan dia meminta peluang kedua, memberikan peluang kepadanya. Tetapi apabila anda menangkap dia lagi dan dia meminta peluang sekali lagi, tinggalkan dia.

84-Walaupun gurauan anda tak lucu, lelaki akan tetap senyum.

85-Lelaki cenderung menjadi terlalu posesif dalam hubungan.

86-Lelaki itu mempunyai semangat yang kuat untuk berubah tetapi mempunyai usaha yang lemah.

87-Tidak mudah bagi seorang lelaki untuk berpisah dengan seorang perempuan terutama apabila mereka telah bersama-sama selama 3 tahun atau lebih.

88-Jika seorang lelaki memberitahu dia mencintai anda sekali seumur hidup. Dia betul-betul maksudkannya.

89-Lelaki benar-benar mengagumi perempuan yang mereka suka walaupun perempuan tu takla cantik sangat.

90-Lelaki tak suka perempuan yang kuat maki. :)

Isnin, 24 Jun 2013

"Who Says"

[Verse 1]

I wouldn’t want to be anybody else

( Hey! )

You made me insecure
Told me I wasn’t good enough
But who are you to judge
When you’re a diamond in the rough
I’m sure you got some things
You’d like to change about yourself
But when it comes to me
I wouldn’t want to be anybody else
Na na na na na
Na na na na na na
I’m no beauty queen
I’m just beautiful me
La na na na na na na na na!
La na na na na na na na na!
You’ve got every right
To a beautiful life
( C’mon! )
Who says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful
Who says

[Selena Gomez - Verse 2]

It’s such a funny thing
How nothing’s funny when it’s you
You tell ‘em what you mean
But they keep whiting out the truth
It’s like a work of art
That never gets to see the light
Keep you beneath the stars
Won’t let you touch the sky
La na na na na na na na na!
La na na na na na na na na!
I’m no beauty queen
I’m just beautiful me
La na na na na na na na na!
La na na na na na na na na!
You’ve got every right
To a beautiful life
C’mon

[Chorus]

Who says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful
Who says
Who says you’re not star potential
Who says you’re not presidential
Who says you can’t be in movies
Listen to me, listen to me
Who says you don’t pass the test
Who says you can’t be the best
Who said, who said
Won’t you tell me who said that
( Yeah, WHO SAID!? )
Who says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful
Who says(x2)

"Mr. Saxobeat"


You make me dance, bring me up, bring me down, plays it sweet
Make me move like a freak, Mr. Saxobeat.
Makes me dance, brings me up, brings me down, plays it sweet
Makes me move like a freak, Mr. Saxobeat.
You make me dance, bring me up, bring me down, plays it sweet
Make me move like a freak, Mr. Saxobeat.
Makes me dance, brings me up, brings me down, plays it sweet
Makes me move like a freak, Mr. Saxobeat.

Oh oh oh girl, mmm yeah, mmm yeah, mmm yeah...
Oh oh, girl, mmm yeah, mmm yeah, mmm yeah...
Oh, girl, mmm yeah, mmm yeah, mmm yeah...
Oh oh, girl, mmm yeah, mmm yeah, mmm yeah...

Mr. Saxobeat, Mr. Saxobeat.
Hey sexy boy, set me free, don't be so shy, play with me
My dirty boy, can't you see, that you belong next to me.
Hey sexy boy, set me free, don't be so shy, play with me
My dirty boy, can't you see, you are the one for meeeee.

You make me dance, bring me up, bring me down, plays it sweet
Make me move like a freak, Mr. Saxobeat.
Makes me dance, brings me up, brings me down, plays it sweet
Makes me move like a freak.

Oh oh oh girl, mmm yeah, mmm yeah, mmm yeah...
Oh oh, girl, mmm yeah, mmm yeah, mmm yeah...
Oh, girl, mmm yeah, mmm yeah, mmm yeah...
Oh oh, girl, mmm yeah, mmm yeah, mmm yeah...

You make me dance, bring me up, bring me down, plays it sweet
Make me move like a freak, Mr. Saxobeat.
Make me dance, bring me up, bring me down, plays it sweet
Make me move like a freak
You make me dance, bring me up, bring me down, Mr. Saxobeat.
You make me dance, bring me up, bring me down, Mr. Saxobeat. 


"All My People" (feat. Andreea D and Broono)

All my people on the floor,
party all night
We want some more,
some more
We're about to turn it on
under the light
We never stop, we rock
we rock we rock we rock
we rock we ro oh oh oh oh
Yes, Sasha Lopez,
wants to see your body movin'
We're ready for the world
Let's go!

Oh Oh Oh
Oh Oh Oh

Hey mister lover,
I need a dancer
To make me shake my boody
To make me break the floor
So show me your move
Your sexy ass move
You make me wanna touch, touch
Hey Yeah

Hey mister lover,
I need a dancer
To make me shake my boody
To make me break the floor
So show me your move
Your sexy ass move
You make me wanna touch, touch
Hey Yeah

All my people on the floor,
party all night
We want some more,
some more
We're about to turn it on
under the light
We never stop, we rock
we rock we rock we rock
we rock we ro oh oh oh oh

All my people on the floor,
party all night
We want some more,
some more
We're about to turn it on
under the light
We never stop, we rock
we rock we rock we rock
we rock we ro oh oh oh oh 


Sebahagian Gambar Kebakaran Di Sibu Sarawak


 Perkampungan Melayu tertua di Sarawak musnah dalam kebakaran terbesar yang berlaku .......Lebih 600 orang penduduk tinggal sehelai sepinggang. Tiupan angin kencang dan kering dari Barat Daya menyebabkan api merebak dengan cepat. Namun Syukur, tiada sebarang nyawa yang terkorban.

Bila kita diuji dengan ujian dari Allah, mungkin sebab Allah nak bagi banyak pahala pada kita. Banyakkan bersabar kepada semua mangsa. Semoga Allah permudahkan segala urusan.















Ahad, 23 Jun 2013

"Be A Volunteer"



Pada 16 Jun 2013 Bahagian Sukarela Alumni (BSA) telah mengadakan PROGRAM "BE A VOLUNTEER" di ZOO NEGARA,Kuala Lumpur....ini coretan sepanjang saya di sana untuk rakan2 BSKN ZON A....
bermula pada 15 jun 2013 jam 11:45 malam saya telah berada di Stesyen Bas Ekspress Sungai Petani Kedah dah telah menaiki bas dari situ untuk ke Kuala Lumpur..sepanjang perjalanan saya tidak dapat tidur memikirkan apa yang perlu saya dan rakan2 lain akan lakukan di Zoo Negara nanti...Jam 03.40 pagi 16 jun 2013 bas berhenti rehat di Hentian Sebelah Simpang Pulai untuk mengisi minyak dan semua penumpang dibenarkan turun untuk ke tandas....pada jam 4:00 pagi bas mula bergerak ke destinasi yang saya akan tuju iaitu Stesyen Bas Pudu Raya dan pada jam 5.45 pagi saya tiba dengan selamat di bumi Kuala Lumpur...setelah sampai saya mula menuju je tandas untuk mandi dan bersiap untuk ke Zoo Negara....tetapi malangnya mungkin kesilapan teknikal akibat telefon saya tidak berfungsi saya menunggu di situ sehingga jam 7.15 pagi....saya mula agak risau kerana itu pertama kali saya ke Kuala Lumpur seorang diri dan saya telah menghubungi saudara Mohd Syafik untuk bertanya bagaimana untuk saya ke Zoo Negara tempat event akan diakan....beliau telah memberitahu saya perlu mengambil LRT dari Plaza Rakyat ke Masjid Jamek dan seterusnya menukar LRT dari Masjud Jamek ke Sri Rampai.....setelah sampai di Sri Rampai saya mangambil TEKSI dan terus menuju ke Zoo Negara.....sesampai di Zoo Negara saya mendapati sudah tiada ahli BSKN di situ dan saya mula berputus asa....tetapi apabila saya terlihat BAS PLKN melalui tepi Zoo perasaan saya sedikit gembira kerana saya terfikir saya sudah tidak dapat join lagi aktiviti hari ini...setelah berjumpa LEADER2 semua saya diberikan sehelai T-SHIRT dan juga VEST BSKN untuk dipakai sepanjang hari...

Pengalaman kami semua TEAM LANDSKAP ada dapat menanam pokok buluh yang diberi nama POKOK BULUH BOTOL,,bermula pada 9pg kami semua mula membuat lubang sebanyak 85 lubung dgn kedalaman hampir 1 kaki sebelum kami semua mula memasukkan semua anak pokok2 buluh ke dalam lubang yang telah dikorek disepanjang tembok konkrit di bahagian luar zoo...terima kasih juga kepada incas kami iaitu En.Muhammad kerana telah membantu dan mengajar kami cara2 menanam pokok...Yang paling best TEAM LANDSKAP adalah dari KOMPENI CHARLIE kesemuanya..


Kerja kami selesai pada jam 5:30ptg dan saya bersama beberapa rakan2 yang lain terus menaiki bas PLKN dan terus menuju ke Stesyen LRT Wangsa Maju dan saya mengambil LRT terus ke Masjid Jamek dan bertukar LRT ke Plaza Rakyat.. sesampai di PLaza Rakyat saya terus menuju ke kaunter tiket dan mengambil tiket untuk terus pulang ke Sungai Petani dan bas saya mula bergerak pada jam 8:00mlm. sepanjang perjalanan saya tidur akibat keletihan dan saya tiba di Sungai Petani pada jam 1:30pg..
 
INILAH PENGALAMAM SAYA SERTA TEAM LANDSCAPE BSKN

jika ada sumur diladang
boleh hamba menumpang mandi
jika ada umur yang panjang
team BSKN nanti kita jumpa lagi


Pengerusi BSKN Negeri Perlis
Mohd Khusyairi Bin Ghadzali


 

T-Shirt Keluaran Khas Buat Semua EX PLKN ZON A


Bekas-bekas pelatih kem-kem PLKN di ZON A yang mewakili negeri PERLIS & KEDAH yang ber minat nak mendapatkan t-shirt keluaran khas untuk semua bekas pelatih boleh lah menghubungi saya di talian 012-9385923 (along) atau PM di facebook saya iaitu AreLong Khusyairi...Antara kem-kem yang berada di ZON A adalah

Kem Tasik Meranti,Wang Kelian
Kem Guar Chenderai,Padang Besar
Kem Timah Tasoh,Beseri
Kem Bukit Besar,Kulim
Kem UUM Sintok
Kem Reakrasi Belia,Baling
Kem Damai Park Resort,Merbok
Kem Rimba Taqwa,Sik
Kem Dusun Minda Resort,Kuala Nerang
Kem Sri Kandi,Kuala Muda
Kem Gardenia,Kodiang
Kem D'Jelapang,Kubang Pasu
Kem Lagenda Seri Negeri,Langkawi
Kem Beringin Beach Resort,Langkawi 


yang berminat bolehlah  order melalui saya.....T-Shirt berharga RM30 termasuk wang pos (POS LAJU)...
sila bankinkan order anda kepada saya :

152050301162
Maybank
Mohd Khusyairi Bin Ghadzali

Bagi ZON-ZON lain yang berminat anda boleh jugak order untuk dijadikan koleksi peribadi.......

PROGRAM WACANA SEMPENA 10 TAHUN PLKN


Bahagian Sukarelawan dan Alumni (BSA) akan
menganjurkan Program Wacana Ilmu Briged Sukarelawan
Khidmat Negara (BSKN) Bersama YBhg. Dato' Mohd
Fadzilah Kamsah pada 5 hingga 7 Julai 2013 bertempat di
Kem PLKN Princess Haliza, Sepang. Justeru itu, ahli BSKN
yang berminat boleh menghubungi kem-kem berikut:

1 - Kem PLKN Pelangi Hill - Selangor
2 - Kem PLKN Millennium - Selangor
3 - Kem PLKN Paya Indah - Selangor
4 - Kem PLKN Setia Ikhlas - Selangor
5 - Kem PLKN Geo Kosmo - Selangor
6 - Kem PLKN Princess Haliza - Selangor
7 - Kem PLKN Jugra - Selangor
8 - Kem PLKN Sri Perkasa - Negeri Sembilan
9 - Kem PLKN Ulu Pari - Negeri Sembilan
10 - Bahagian Sukarelawan dan Alumni (BSA) - Kuala Lumpur
*AJK kem-kem diatas serta AJK Induk digalakkan menyertai program ini.
pertanyaan - hubungi MR. RAZIF di 03- 4027 4102 / razif@khidmatnegara.gov.my

Sabtu, 22 Jun 2013

Ramadan Al-Mubarak

Selamat Menyambut Bulan Ramadan Al Mubarak buat semua bekas-bekas pelatij PLKN Zon A...

GATHERING EX PLKN KEDAH DAN PERLIS 2013

kami ingin menjemput jika ada yg berminat nak join event GATHERING Z0N A

Tentatif Program Gathering EX PLKN Perlis & Kedah

Tarikh - 24-27 Nov 2013
Tempat - Pulau Langkawi
Tempat Berkumpul - Jeti Kuala Kedah sebelum 12tgh pada 24 Nov 2013
Jumlah Peserta - 200 org terawal mendaftar bersama bayaran
Bayaran - RM250 per person
- tiket feri pergi dan balik
- pengangkutan di pulau langkawi
- penginapan
- baju dan button badges
- bbq
- sijil penyertaan
Tarikh Bayaran - 23 May - 10 Oct 2013
Bayaran Di Buat Atas Nama -
 

152050301162
Maybank
Mohd Khusyairi Bin Ghadzali
0129385923

dan

07120014783529
Cimb Bank
Noor Suhaili Johar
0134346296

SETELAH MEMBUAT PEMBAYARAN SILA SMS KEPADA KAMI TARIKH,TEMPAT DAN MASA PEMBAYARAN DIBUAT SERTA FOTOSTAT SLIP PEMBAYARAN UNTUK RUJUKAN..




TENTATIF

24 NOV 2013

12.00tgh - BERKUMPUL DI JETI KUALA KEDAH
01.00ptg - MENAIKI FERI MENUJU KE PULAU LANGKAWI
01.50ptg - DIJANGKA SAMPAI DI PULAU LANGKAWI DAN TERUS MENAIKI BAS MENUJU KE TEMPAT PENGINAPAN
02.30ptg - AKTIVITI BEBAS
08.00mlm - TAKLIMAT PROGRAM
10.00mlm - AKTIVITI BEBAS

25 Nov 2013

09.00pg - MENAIKI BAS KE RUMAH ANAK2 YATIM (AKAN DITENTUKAN NANTI)
12.00tgh - MAKAN TENGAHARI
02.00ptg - ISLAND HOPING
04.00ptg - KILIM GEOPARK
08.00mlm - TAKLIMAT PROGRAM SETERUSNYA

26 Nov 2013

09.00pg - MELAWAT RUMAH ORANG2 TUA (AKAN DITENTUKAN NANTI)
12.00ptg - MAKAN TENGAHARI
02.00 - PERTANDINGAN PAINTBALL DAN AKTIVITI PANTAI
6.00ptg - BERSURAI UNTUK AKTIVITI MALAM
08.00mlm - BBQ PARTI dan PENYERAHAN SIJIL PENYERTAAN serta BERGAMBAR KENANGAN

27 Nov 2013

12tgh - CHECKOUT DAN SHOPPING TIME SEBELUM KE JETI KUAH UNTUK PULANG KE TEMPAT MASING2...

JIKA ADA PENAMBAHAN AKAN DIMAKLUM DARI MASA KE SEMASA

P/S :

1 : jika ada yang telah berkahwin sila maklumkan kepada kami...kami akan sediakan satu bilik khas untuk anda....
2 : jika anda yang tinggal di langkawi yang nak join harga RM100 untuk yang xnak tido skali dan nak tido di rumah masing2 dan RM200 bagi yang nak tido sekali dan hanya duit feri sahaja ditolak....